Ker smo prepričani, da imajo sošolci in prijatelji pri izbiri knjig zelo pomembno vlogo, smo poizkušali izrabiti tudi to možnost motivacije.
Starejši berejo mlajšim
Izbrani učenci petih, šestih, sedmih in osmih razredov berejo pravljice, za katere se sami odločijo, otrokom v varstvu (prvi in drugi razred). Pri tem so otroci odkrili, da ni samo pomembno, kaj bereš ampak tudi kako, in so se sproti učili dobrega glasnega branja pri naši vodji dramskega krožka. Bolj so bili uspešni peti in šesti razredi, saj se mlajši bolj vživijo v male poslušalce, pubertetniki pa so preveč zavarovani samo v svoj osebni literarni okus.
Dobro prebrana slikanica je naslednji dan pripeljala več otrok v knjižnico kot še tako prepričevalna vzpodbuda učiteljice.
Kulturni dan na temo branja
Dejavnost poteka že drugo leto.
Vsak razred predmetne stopnje je izbere svojo najboljšo knjigo in jo v obliki reklame predstavi paralelki. Mlajši pa so najboljše knjige dramatizirali, ilustrirali ali uprizorili lutkovne predstave.
Na predstavitvi se zelo zabavamo, reklame pa so tudi učinkovite, če sodimo po povpraševanju v knjižnici naslednje dni.
Počitniško branje
Ob koncu šolskega leta vsak razred bo izbere 10 najboljših knjig, ki bi jih priporočil mlajšim učencem za počitniške dni. Te so potem razstavljene v knjižnici tudi prve dni počitnic in si jih lahko ogledajo ter izposodijo.